Nr56 Lagad mat

När jag kom hem så lukatde det mat i huset. Konstigt tänkte jag det är ju bara Viktor som är hemma. Men då hade han gjort sig till och gjort mat. INte världens mest avancerade rätt men supergott ändå :) Han är så duktig så :)

Så nu ska jag upp och träna crosstrainer och kolla på tv det är mycke bra som är på tv idag så det är ju idealiskt ;) Sen får jag inte glömma blommorna det är mycket viktigt!!!

Imorgon är det jobb som gäller igen :D I Linde på Titt-In NICE. Men i morgon tror jag dock att det är jag som får stå för maten :P Idag skickade Ida sms och påminnde mig om att det bara är blott 11 dagar kvar innan vi åker :D Jag länktar sjukt mycket nu det ska bli så himla skönt och kul :D:D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0