Nr57 Hundvakt!?

Nu har det krista ihop sig lite, jag hade räknat lite kallt med att jag kunnde lämna hundarna till mormor och morfar imorgon och sen hämta dm på sönda sen, men så enkelt va det inte riktigt. Så nu har jag ett litete dilemma här hur dethär ska gå att lösa. Men jag hoppas det ordnar sig. Det brukar det göra på något vis :P Jag får väl helt enklet ta med mig dom.
Va trött jag blir det var så bra allt skulle gå så enkelt så bara kronglar det till sig, men som sagt det är väl min valig otur men det brukar ju gå och lösa, dock på ett mer eller mindre smidigt sätt ;)

Nu ska jag vilket fall snart iväg och jobba. Jag har börjat sätlla klockan en hlav timme tidigare än förut och kommit fram till att det är sjukt skönt att ha mycket tid på morgonen, för detf örsta kkan man snooza lite utan att det gör nått och så  kan jag bara ta det lungt läsa lite i tidningen och så, så det är faktist väldigt skönt :)

Ikväll måste det bli en låmgpromenad men mina små hundra, har lixom inte blivit av på två dar så nu måste jag helt enkelt taigen det med dom :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0