Nr59 Ledig dag

Idag skulle jag och Ida inte till Örebro och fixa lite in för resan. Men det blev inte riktigt så. Eftersom både jag och Ida har lite knapert om jobbtimmar och jobbar extra, så våra chefer kan ringa ca 15 minuter innan man ska innfinna sig på jobbet och undrar om man kan jobba. Självklar säger vi eftersom vi måste ju ta det tillfällen som ges helt enkelt. Och så var fallet i morse, posten ringde till Ida och undrade om hon ville jobba. Självklart säger hon (vilket är HELT förståligt) men på grund av det så är det inte alltid det lättaste att planara något ;) Men som sag vi har ju lite samma situvation jag och Ida och förstår så klart att man måste jobba när man väl får det. Men självklart är det ju typiska när vi hade bestämt. Men vi har ju hela näste vecka på oss att hinna med, det ska nog gå bra :)

Så idag så började jag med en långpromenad men mina små hundar sen blev det lite frulle en kopp te och macka. Tänk att jag alltid ska bränna mig på tungan när jag drickar te, det gör ju så sjukt ont! Att jag aldrig lär mig :/.. Sedan mös jag ner i ett varmt bad med den nya Vecko Revyn som låg i postlådan igår :) och nu sitter jag här.. Jag har blivit lite basatt av den så kallade "Bloggvärlden" Jag kan sitta i timmar och bara läsa en massa olika bloggar -Haha, nörd som man är..

Sen har jag även ett relativt högt kläd-berg som måste strykas, så det blir nog det jag kommer roa mig med att tag nu, farmför någon dålig amrikansk sopa som går på tv såhär dax. Sen ska jag nog börja fundra på vad som ska med till Thailan :D

Endast 9 Dagar kvar nu :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. jag undrar när du ska börja läsa igenom dina inlägg innan du lägger ut dom. tack på förhand / ville J

2009-02-18 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0