Nr60 MysPys

Nu har jag precis kommit hem från Fanny. Vi fick super god mat mexikansk kyckling lasange. Så mysigt att träffas det var så läng sen, Moa var också där och väldigt kul att träffa, ännu längre sen jag träffade henne ;) Moa hade varit i Thailand för inte så länge sen så jag och Ida hade utfrågning, och vet inte riktigt om jag blev nå klokara av det ;) Men mycket trevligt va det :D ¨Så lyckade jag med koststycket att glömma mobilen hos Fanny!(kanske inte så förvånande!?) Inte bra! hur handikappad blir man inte !? Jag äger ju inte änns en väckarklocka :S Så Jag har sagt till Viktor att ringa hem och väcka mig hoppas han kommer ihåg det :)

Sen Gick vi till tv och satte oss där och åt ännu mer, nu var det ost och kex som stog på menyn och farligt gott ;)

Men nu ska jag gå och sova!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0