Nr61 Torsdag

Vad ska hända idag då!? Jo jag ska jobba. SEn när jag kommer hem hoppas jag på att Viktor har gjort mat så det bara är att sätta mig ner :) (Jag kan ju alltid hoppas ;)
SEn är det städning av mitt rum och slinga håret som gäller. MÅste ju vara fin i håret när jag ska på dop i helgen :D Annars hade det känts lite onödigt efter som det blir solblek i Thailand men som sagt måste ju vara fin i helgen ;)

Annars är det väl inte så mycket spännan de som händer ;P Jag har ju självklart lyckats bränna mig på tungan idag med på morgonen te =/. Så allt är som vanligt..

Nu är det bara 8 dagar kvar :D NU kan jag verkligen börja med nedräkning på riktigt :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

inte långt kvar nu;P

2009-02-19 @ 21:33:52
URL: http://idakortochgott.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0