Nr62 Kalas :)

Idag ska jag på kals till Emily som har fyllt hela 20 år :) Ska bli jätte trevligt det var väldigt väldigt länge sen vi sågs.. Man jag börjar dagen med att lämna hundarnmar hos Ida (deras officella Dagmatte, idag) Medans jag är och jobbar, sen åker jag tillbaka till Frövi hämtar upp hundarna och ida och kanske anna också. så drar vi till Örebro Till Emily. För hon har ju hunnit flytta också sen vi sågs sist..

Igår blev det färgning a håret och städning av rummet. Det var skönt för det behövdes verkligen både städning och frägning men framför allt städning! Det är så skönt att krypa ner i rena lakan tycker jag :)

Om exakt en vecka så hålller jag nog på att vimmsa runt som en villsen höna här hemma för att hoppas på att jag har fått med mig allt! För om en vecka så drar jag! Ursäkta att jag tjata så himla micket om denhär Thailands resan MEN Resfebern är HÖG redan nu, lr det har den varit ända sen vi bokade resan som är ca 3 veckaor sen nu ;P

Ciao

Kommentarer
Postat av: Annap

hej! tänkte bara berätta att jag är en bra att ha sak under resor m,m. Jag är billig i drift jag kan massera, smörja solkräm, beställa mat, bjuder på ett gott skratt och framför allt lätt att stoppa undan när jag inte behövs. därför bör du ta med mig till Thailand :P

2009-02-21 @ 17:53:05
URL: http://missannapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0