Nr63 Dop

Japp igår var det dop för lilla Ludvig, Han var så söt så lite gnällig i kyrkan men det här ju bara till och sen är han ju hur glad och snäll som hällst ;) Efter dop et var det ( sorters kakor OCH tårta! Mycket farligt.. Men Myc ket gott ;) SEn åkte vi hem till Lena och Fredrik, best'llde pizza och åt ännu mer onyttigt ;P Inte en helt okej dag vad det gäller mat intaget ;P men men man måste ju få ha några dåliga dagar också.

Vi satt och kkollade på en massa bilder från när dom hade varit i Thailand, det ser verkligen så himla mysigt ut, ska bli sååå skönt nu är det bara 5 dagar kvar!!
Sen åkte jag och Viktor hem till mig och trodde vi skulle få sova efter vi hade kollat lite på melodifestivalen som för övrigt var lika dålig denhär veckan som förra.

MEN precisn när jag somnat ringer telefonen, det är Erik Larsson, Jag la på första gången, han ringde igen så jag svarade, dom vill ka skjuts till Örebro. Jag sa faktist nej var väldigt osugen på att gå upp från den varma sängen och ut i kylan, menf ick faktist lite dåligt samvete ;P Men han ringde igen och då vek jag mig och sa okej ;P SEn när jag gick upp och kom ut till biloen så jag jag att det var hlavt som halvt snö storm ute inte så kul med tanke på att käglan är det krokigase vägen som finns typ, men sakta mens äkert körda jag in dom sen fick jag typ köra 50km/h hele vägen hem då åkte jag dock motorvägen så det var rakt så det var ju skönt :P

Så såg min gårdag och natt ut ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0