Nr64 Tre rätters!

Idag var det jag och Viktor som stog för maten! Vi slåg till stort och gjorde trerätters till min stackars utarbetade familj efter en veckas semester! ;)

Menyn var:
Förätt: Skagen toast
Varmrätt: Fläskfilé, potatisgratäng o färska champinoner
Efterrätt: Citronfromage

Det smakat förträffligt, och är propp mätt nu!

Jag Anna och Lottis tog en liten sväng ut till Wallby idag och fikade. Dom hade ju inte varit där så jag tyckte allt att det va på tiden att de skulle komma och se hur jag har det på mitt jobb ;) Det var så gott som vanligt..

Ikväll är det Beck, Advokaten som gäller hoppas jag får sällskap och se hela filmen, så de inte somnar för jag vågar ju inte sitta själv och kolla det är jag för harig för..

Nu är det bara 5 dar kvar!!!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0