Nr65 Fettisdagen!

Japp! Idag får man äta hur många semlor man vill det är det denhär dagen är till för! Jag gillar denhär dagen, skarpt! ;)

<3

Men jag måste nog ut och rör på mig lite så jag förkänar en semla, det skakar ju alltid lite bättre när man är värde det man äter! -Haha..

Igår var jag Ida och Malin B inne i stan fixade det sista in för resan nu tror jag att jag har allt jag behöver, håller tummarna för det vilket fall. Sen så växlade vi pengar, ojojoj vad man känner sig rik växlar in 2000 och får 8000 det tycker jag känns helt okej ;) får vi se hur läng det räcker. Hon vi växlade hos varnade oss för att annvända bankomater. Så då får vi helt enkelt leta reda på en bank om vi vill ha mer kontanter..

Min blogg kommer vara min så kallade "Resdabok" när jag är borta orkar inte göra en riktig.. Tycker denhär duger gott och väl :) Vet ju inte hur ofta jag har tillgång på datoar men ska väl försöka vara duktig och skriva lite så ni här hemma för lite info ;)

Nu är det bara 3 Dagar kvar!och min resfeber är ännu högre nu är tidigare ;P

Ciao


Kommentarer
Postat av: ida

helt sjukt att vi åker snart! kan nog inte fatta!

2009-02-24 @ 12:09:59
URL: http://idakortochgott.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0