Nr68 Dan före dan!

Nu ska jag börja packa, nu på förmiddagen så har jag och mamma varit hos mormor och morfar och käkat semla ;)
Sen åkte vi hem och tog en lång promenad med hundarna sen kom vi in och åt en supergod kylinglasange. så nu känner jag att jag har energi att  tänka och packa! (Så jag förhoppningsvis får med mig all jag vill ha med mig ;)
Jag är som som hälls vill packa precis innan jag åker så jag kan packa ner allt på en gång, för om man börjar för tidigt kan man inte packa ner tadborste hårfön kanske nått som måste tvättas och så, och då är det mycket större risk att jag missar något för då känns det som jag har noll koll ;P Men nu ska jag vara duktig att skriva en lista och sedan bocka av allt eftersom jag har pckat ner ;P Hoppas på att det går bra :)

Önska mig Lycka till ;)

Ciao


Kommentarer
Postat av: ida

pass, p-piller, pengar, piljetter, prit

sen har man allt;)

2009-02-26 @ 14:58:04
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0