Nr70 Dagen D

Nu är jag snart klart med all packning, så nu väntar jag bara på att få åka :D

Jag vaknade tidigt i morsen var med och käka frukost med Viktor innan han skulle till jobbet alltså gick jag upp 05.20 imorse tror jag. Ojojoj vad jag kommer sakna honom men det kommer nog gå bra hoppas jag, lr det är klart det kommer bra tre veckor flyga iväg och så är vi hemma igen :P

Sen lite senare på mrogonen var jag mamma och hundarna ute och gick en runda i det underbara vädert som råder just nu, sen tog vi en kopp kaffe på trappeni  solen <3

Nu vill jag bara komma iväg och få sätta min på planet!! Men Ida kommer nog snart sen drar vi NICE!
Ha det så bra här hemma allesammans, ska försöka uppdatera så mycket jag bara kan ;) kanske tilloch med lägga in lite bilder om vi får ordning på det! ;) (men jag och teknikens under går inte alla gånger så himla bra ihop, men jag håller tummarna ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Family P.son

Hej Cili !



Hoppas att ni kommit till rätta på er nya ö.

Vi har just kommit hem från Västerås ,där K har spelat match.Arboga vann med 2-1 jättespännade! K gjorde ett mål.

Vi fick reda på att Alfons (vår Målvakt)storebror Emil är på samma ställe som er just nu.



Kram Mamma o Pappa

2009-02-28 @ 19:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0