Nr 1

Nu ska vi se vet inte riktigt vilken blogg i ordningen som jag startar upp, men nu tänkte jag faktist ta mig i kragen och skriva här och faktist göra det minst ett par gånger i veckan :)

Jag Har ganska så mycket tid att slå ihjäl nu också jobbar bara lite extra så vissa dagar sitter jag och rullar tummarna heeela dagarna så då kan jag ju kika göran sitta här och srikva av mig lite och hoppas på att kanske någon som vill läsa ;)

Som sagt så jobbar jag lite extra på en klädaffär Titt-In heter den där har dom lite allt möjligt tex Only Vero Moda och EDC Esprit, men där finns det även barn dam och herr kläder sen jobbar jag även på en latbutik som heter Wallbygård som måste vara världens finaste butik, där finns kläder, skor, inredning, blommor, porslin, lampor osv i div märken som tex Hunter, Container,Marlboro classic, Anna O, Loxwood osv. Där går jag bara runt och myser när jag "Jobbar" ;)

Och mitt senaste projet är att jag ska läsa kursen Naturkunskap B på komvux. Det gör jag för att min tanke som det ser ut just nu är att jag ska läsa vidare till sjuksköterska och sen tror jag att jag vill läsa vidare till barnmorska. Så om att går som jag tänkte mig så har jag och göra fy fem år här framöver.



 


Kommentarer
Postat av: ville

okey :)

2009-01-12 @ 18:59:21
Postat av: Joanna

men weeelocome in i värmen ;)

2009-01-12 @ 19:29:56
URL: http://Jooonie.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0