Nr 3

Jahopp idag var ju tanken att jag skulle umgås lite med mormor inne i Örebro men så blev inte riktigt fallt, hon blev sjuk :/. Så nu sitter jag här och bara rullar tummarna ändå jag som trodde att min dag var kirrad. Men nu kommer hela dagen att gå åt till att vänta på att det blir kväll så jag får boxas lite :)
Men jag ska nog faktist pallar mig ut på en promenad med mina små moster, Smilla o Nellie <3.

Ganska så söta monster tycker jag <3

Idag stog det i mitt horoskop att jag skulle jobba hårt och att jag skulle få mycket gjort, det känndes faktist lite som ett skämt, men men jag ska ju vilket fall spela lite GH alldeles i min ensamhet men det ska nog bli toppen det. För det måste jag verkligen öva på har nemligen ingen störrre talang på det och det känns ju ganska så viktigt att man har det, haha.

Jaja så ser min dag ut, återkommer nog om hur träningen gick. Jag kommer antagligen inte komma upp ur sängen i morgon jag är så fruktansvärt otränad just nu tror aldrigt att jag har varit så här dåligt tränad men det är ju bara att jobba på det mitt nya liv skulle ju börja den 1 januari men det datumet blöev dock flyttat till den 12 januari alltså igår ;) men nu är jag mer taggad en någonsin att få ordninmg på min kropp så det här ska nog gå bra jag kommer raportera hur det går ;)

Kommentarer
Postat av: Annap

Way to go cili! Länkar till din blogg från min direkt :D pussar!

2009-01-13 @ 17:51:41
URL: http://missannapanna.blogg.se/
Postat av: Annap

Utgång kan kanske passa nästa helg :D

2009-01-13 @ 18:00:11
URL: http://missannapanna.blogg.se/
Postat av: Annap

Utgång kan kanske passa nästa helg :D

2009-01-13 @ 18:00:11
URL: http://missannapanna.blogg.se/
Postat av: ida

idag har vi varit duktiga:) tack för träningen kompis:P

2009-01-13 @ 20:50:58
Postat av: Frida A

GH är verkligen inte min grej och eftersom jag bara måste vara bäst i allt så har jag helt och hållet lagt ner min GH karriär, jag sitter bredvid och sjunger med ist :)

2009-01-15 @ 00:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0