Nr 4 Högskoleprov, Boxning och en skadad nagel!

Idag när jag satt vid datorn kom jag på att Högskoleprovet vankas snart och skulle kolla om jag kunde anmäl mig till det, nej det kunnde jag inte ja var hela 2 dagar för tidigt ute inte förens på torsdag fick man anmälsa sig så då får jag väl lungna mig då ;) men vilket fall när jag satt där stog det att man fick testa på att göra ett prov och det gjorde jag så klar! Det börjae med orförstenåelse Jag tycket själv att det gick bra men när jag fick se resultatet så måste jag nog ändra mig jag fick ynka 10 rätt av totalt 40 vilket jag tycker känns lite sådär ;P(kanske ganska förstårligt-haha) sen fortsatte jag med mattedelen, matte som alltid har varit lite åt min starka sida tänkte att det här kanske ska gå lite bätter, men chii fick jag det gick dock lite bätter än ordförstelsen men det säger ju inte så mycket men efter det kännde jag att det här blir jag inte ett dug klokare av, utan gick därifrån och tänkte "Bättre lycka nästa gång"

Sedan bar det av till Frövi hem till Ida. i spelade lite GH, sen gick vi och handlade lite mat, swichade vi ihop en supergod Kyckligsallad sedan bar det av till boxningen :)

jag och Ida det stänninga radarparet på Boxningen i Frövi Judohall, Det gick super bra till en början sen hännde det det som inte fick hända jag bröt en nagel inte så skönt blödde som bara den, inte så snyggt är det:S Som tur är har jag ju tid nästa vecka för att fixa naglarna så det ska det nog ordna upp sig;) men åter till träningen jag och ida ägde mattan som vanligt ;) men kul är det och trött blev jag :)

Nu sitter jag i Viktors varma och sköna säng nytränad och nyduschad och ganska så nöjd över lag :) Nu ska vi slå på en bra film som vi kan somna till :)

NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0