Nr 5 Promenad o Lasange

Idag när jag vaknade var det strålade solsken utanför Underbart. Så jag började med att äta lite frukost och göra dagens suduko (som för övrigt är ett måste för mig på morgonen kalla mig nörd men sån är jag ;P) sedan ta men lång härligt promenad med min iPod (min älskade vän som alltid är vid min sida -haha) det var väldig väldigt skönt har nemligen en anningens träningsvärk sedan gårdagens bravader då tänker jag inte på GH spelandet utan på boxningen ;) men det är skönt med träningsvärk på ett sätt måste jag säga, känns att man har jobbat lite :)

Idag har jag fått ett mycket tungt annsvar på min axlar jag ska göra mat till Viktors familj, och det är inte så lätt när man vet att hans mamma redan gör världens godaste mat. Vilket fall så valde jag Lasange och hoppas på att jag har all tur på min sida med matlagningen i dag :) Men det ska nog gå bra det tror jag :)

Jag återkomer om resultatet:)

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0