Nr10 Förlust

Det blev frlust fö V med 0-5 så det va ju inte allt för kul . Nu ska jag gå upp och hämta ett päron och lite vindruvor som jag ska mumsa på medans jag väntar på att V ska komma hem. När han kommer hem så är det Viktor-time för han är nog inte på sitt allra bästa humör när han kommer hem.

Imorgon blir det Kvalitetstid med Mormor, hon är ju alldelse själv nu när Morfar är på larsarettet så i morgon ska ska jag och Mormor laga och äta tacos och prata skit, det ska faktist bli helmysigt :)

NattiNatti

Kommentarer
Postat av: Rebecca b

Hejsan cissi! Allt bra med dig ? Vad gör du nu för tiden ? kraam / bager

2009-01-20 @ 22:46:32
URL: http://nursebecczon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0