Nr13 Mitt nya liv!?

Haha  jag råkade ju nämna att jag skulle börja mitt nya liv nu när jag startade bloggen. Med det nya livet menade jag alltså träna lite flitigare och kanske äta lite nyttigare. men det är väl sånt man säger efter nyår och sådär. Menmen helt bra har det väl inte går men sen kan jag inte säga att det har gått helt dåligt häller, så det går väl väldigt väldigt sakta och kanske lite osäkert framåt, men alltså inte jättedåligt men kanske inte riktigt som man hade hoppats på ;)
Men skam den som ger sig så jag kämpar på :)

Imorsen började jag dagen men den lång promenad men min så hundar. Sen gjorde jag i ordning en supergod blåbär o banan smootie som jag verkligen kan rekomendera ;) Sen tappade jag upp ett varmt bad och låg och läste skvallertidning. Ja en bättre star på dagen kan man knappt tänka sig enligt min mening :)

Sen ska jag iväg och kolla när Kristian (min lillebror) Spelar hockey och efter det ska jag till Linde och käka Tacobuffe (kanske inte det idealiska för mitt så kallade "nya liv" Haha) men mendet ska bli mycket trevlig, efter det blir det att åka till Guldsmedshyttan och kolla när V spelar match sen blir det att åka till Nora så helgen blir nog att spenderas där :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida A

Det var mycket trevligt :) Kul o se dig, var länge sen!

2009-01-28 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0