Nr14 Lördag

Idag var det upp tidigt för att Viktor skulle till kumla och hjälpa hans kusin att bygga övervånging. Jag förjde med dit en sväng och kollade hu de bodde sen gick jag till Lena och vi te sen vidare till marieberg en sväng.

Det blev en hel del saker inhandlade bla en Stegräknare så nu ska här gås mycket så jag kommer ppi en massa steg :) Sen köpt jag en klocka en stor klocka :) maskara och fundation och en jättefin bolero :)

Sen bjöd Vikrors kusin Anna på mat mycket gott smakade det :)

Sen va det hem till viktor köka mat en sen en semla det kan nog var guds bästa bakverk det finns abbsolut inget som smakar godare än semla så är det bra, så nu är det en väldigt jobigt tid för mig för att det finns ju verkligen semlor överallt nu och jag som igentligen inte ska äta så mycket sånt men jag har gjort en egen lite regel som lyder: "Man tackar ALDRIG nej til semla om det bjuds" och just den regeln är jag väldigt bra på att föla tro mig ;)

Nu är klockan 19.50 och det känns som att klockan villket fall är två timmar mer än vad den är för att jag är så trött och seg men å andra sidan så gör ju inte det så mycket för det är ju trots allt helg :P

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0