Nr16 Halkigt

Idag skulle jag var aduktig och ut och gå en långpromenad men mina små hundar, för jag vill ju komma upp i mycket steg nu när jag har stegräknare ;) Jag tog på mig regnställ och min älsklings gummistövlar (Röda från Esprit;) Efter som vädret inte va det bästa. Så började jag gå och kom fram till ganska så snart att om jag fortsätter gå så kommer jag inom en väldigt snar framtid att slå omkull och det hade jag faktist ingen större lust med. Det var verkligen ren is och sen lite regna vatten på det det kan typ inte bli halare än så. Så jag lommade hemmåt och var sådär små besviken när man hade tänkt att vara duktig så går det inte som man vill inge kul :P men men ska köra lite på Crosstrainern framför tv istället inte så kul men det är ju motion men sen vet jag ju inte riktigt om det räknas som steg men det kanske inte spelar så stor roll :P men tävlings mnninska som jag är så vill jag ju att stegräknaren ska visa en mycket hög siffra ikväll när jag ska gå och lägga mig men jag får väl se hur det blir med den saken.

Förövrig är det ganska så lugnt i mitt liv nu alla jobbar utom typ jag har lite halv ångest över att inte göra nånting, kanske inte så konstigt efter som att jag är van att tiden inte räcker till så det är en liten omställning från att ha för lite tid till för mycket, jag måste säga att jag trivs faktist bätter med att ha lite för lite tid. Säger jag nu vilket fall, men vi får väl se sen när jag kanske pluggar heltid och jobbar extra då kanske jag inte har riktigt samma åsikt som jag har nu -haha

Idag ska jag änen göra klar Isad mössa som jag har lovat och gjort till hene typ hela vintern men den som väntar på nått gott vänta ALDRIG för länge ;) Brukar jag säga. Jag är ju en riktig lite virk nörd jag har väl tusen mössor som jag jag har gjort och inte hunnit använda lite synd jag får väl helt enkelt börja sälja dom ;)

WellWell Nu ska jag träna lite crossntarinet framför SATC-Filmen <3

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

jag längtar efter min mössa;)

vi ska ju till thailand jue, då kan man inte jobba heltid! då får man ta de lugnt fram till dess, lovar:D

2009-01-26 @ 17:15:59
URL: http://idakortochgott.blogg.se/
Postat av: Frida A

Ja mitt FRIDA-pannband det hänger med fortf, tröttnar aldrig på det. Har väl haft det i tre år snart :)

2009-01-28 @ 23:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0