Nr19 Design

Ja som ni ser håller ja på oc fixar lite med designen på bloggen jag har tagit hjälp av "Designadinblogg.se" som har varit till stro hjälp men får lixom inte till det där sista som tex att får statistiken lite snyggare och dagens namsdag lite snyggare också men nu har det tagit tvärstopp för mig så jag måste nog lämna det ett tag och sen komma tillbaka och se om jag kummer uinderfund men det då ;)
Om det är någon som vet fårn ni gärna berätta det för mig :)

Annars så har jag börjat med ordförståelsen på Högskoleprovet det gick faktist lite bätter denhär gången än förra så det är väl bara att nöta på.

Nu ska jag ta en promenad med hundarna hoppas på att det inte är så himla halt idag :)

Här är Smilla (min lilla ögonsten) 6 veckor, tänk om de kunnde vara så söta jämnt ;)


Smilla valp


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0