Nr21 Bilder

Tänkte lägga upp lite bilder från nu och då ;)

Kan va bland det godast som finns, jag som bakat dom så sen som i dag. Mammas kommentar när hon hade ätit den : "Det är var det godaste semlan jag ätit i mitt liv" hon är ändå 47 år gammal så hon måste ju vet vad hon snackar om. Så det är nästan så jag blir lite mallig -Haha

Jag och Erik-bestis på studenten <3

Jag o Anna-Bestis på studenten, Lovely <3


Sjung om studentens lyckliga dar ;DPaketöppning på studenten, också Lovely<3

MIna små juveler, Nellie (mor) och Smilla (dotter) <3 (O nej öronen ska inte stå upp som dom gör på Smilla men dom gör det ändå ;)

Smilla och brosan Morris inte så osöta.

Jag på Ayia Napa, kan var en av de bätter veckorna i mitt liv, Det störrsta bekymmret den veckan var väl att jag var en aningens solbrännd (som ni ser) men det känns som att man kan stå ut med det ;)

Fast mitt ansikte ser helt ihoppskrynklat ut så har jag det ganska så bra där, en lunch i Bad Gastein (Österrike) 2008.

Lillebror, Jag o Storasyster, Bad Gastein 2008.

La Familja <3

Kommentarer
Postat av: ida

Jag vill återuppleva Cypern och studenten! :D

2009-01-28 @ 09:52:14
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0