Nr24 Stegrekord!

Nu har jag jag slagit mitt stag rekord äm så länga har jag gått hela 12350 steg. Bra jobbat till mig själv ;)

Nu har jag precis kommit hem från Linde efter lektionen åkte jag direkt till ishallen för att kolla när lillebror spelade hockeymatch dom förlorade med 1-0 men tyckte faktist dom var väldigt duktiga ändå.

Skolan har gått jätte bra idag, det går ganska så sakta fram så det är väldigt skönt en liten mjukstart kan man säga ;) Vi fick dock reda på att det vankas ett prov nästa vecka minder roligt, men jag tror nog att det ordna upp sig ganska så bra det också :) Håller tummarna för det vilket fall :)

Morgondagen längtar jag väldigt mycket till :D Först ska jag och mamma ha en liten "Mor o Dotter dag" Vi ska åka in till stan kolla lite handla lite mysa runt mycke :) Sen på kvällen bär det av till LInde och Fanny så ska i käka Tacobuffé på Folkan (igan;) sen drar vi hen till Fanny och ska ha lite försenat Julklappsbyte med Brudarna ska bli såå kul :D Sen blir det Party Party Tåget till örebro. En helt idealis dag enligt mig faktist.
Jag har dock inte köpt någon julklapp än men det är ett av mina uppdrag som jag ska utföra imorgon :D

På lördag ska jag till Wallby och jobba ska bli jättekul. Containers vårkollektion har kommet så det kommer vara livsfarligt. Men jag måste ju faktist ha en kläning Till Ludvigs dop ;)

Nu ska jag läsa lite Naturkunskap och sen ska jag sova :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0