Nr25 Det blir aldrig som man tänkt sig!

Ja jag skrev ju sist om hur mycke kul jag skulle göra och hur taggad jag var. men det blev ju inget med det jag blev sjuk! Jag som trodde jag hade klarat mig från att bli sjuk men chi fick jag, sov ingenting på natten till fredag och hela dagen igår låga jag helt deckad. Nu mår jag mycket bättre men kännde att det kanske inte är så bra att jobba ändå, jag kanske smittas fortfarande jag vet inte...

Det jag är mest ledsen för va ju så klart utgången igår, hade verkligen sett fram emot den har ju inte varit ute på hela januari så det var verkligen dax och alla var ju med och så blev det såhär :/ men men det får helt enelt bli fler gånger och hoppas på att det inte dröjer så länge denhär gången bara ;)

Annars idag ska jag nog gå ut en sväng få lite frisk luft det ska bli väldigt skönt sen ska jag ring och kolla om Viktor vågar sig hit ;) Vi får väl se :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0