Nr7 Fullrulle

Nu har det varit fullrulle ett tag börjar med torsdag, då började jag skolan. Det var faktist väldigt nice, Niklas min gammla kalssis var också där så det här kommer gå väldigt bra, då har jag någon som jag kan jobba med :D Sen var jag och hälsade på Fanny vilket var mycket mycket trevligt det var alldeles för länge sen vi såg ;)
Sen var det iväg och gör några labbar i N20 på lindeskolan. Det var så hemskt när jag klev in i N-huset (mitt "hem"hus när jag gick på gymnasiet) det känndes inte som att jag hade varit därifrån det luktade exaktlikadand där inne som det alltid har gjort fick faktist lite rysningar =/ Men själva labben isig var heelt okej :)

I fredags så var jag på formex mässan i Stockholm (Älvsjö) med Wallby gård. Det var väldigt väldigt nice vi gick runt och handlade in en massa saker som vi ska ha i butiken väldit väldigt mycket fina saker blev beställda så det var värkligen jätte roligt! Vi kom dit vi 10.30 sen var vi kvar där till 18.00 så va han med att handlan in en massa saker Tex Åre Choklad, Loxwood, AnnaO och såvidare:)

I går alltså lösdags så började jagmed att joba på Titt-in till kl 14 sen åkte jag direkt till Nora bytte omlite sen åkte ja och hjärtat in till örebro vi skulle se på bio den nya wallander (som för övrigt var väldigt bra även fast varken linda eller stefan är med länger) men vi började ute på marieberg hittade ett par väldigt väldigt fina jeans till V eller vi och vi det var jag som hittade min karl är inge vidare värst bra på att shoppa, tur att jag är så duktigt så det räcker åt oss båda ;)
Sen åkte vi in till stan och åt mat på Efesos (grekisk resurang) Super Mysig och självklar väldigt väldigt gott :)
Mätta och belåtna bar vi oss av till Bion och avnjöte en mycket se-värd film.

Nu länktarjag till den 27 Feb då är det premiär sör Stig Larssons Film den första av tre jag länktar!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Annap

du kan räkna med mig på stig larssons filmer!! I´ll be there! :P

2009-01-18 @ 16:01:52
URL: http://missannapanna.blogg.se/
Postat av: ida

Jag är helt på! ska vi gå på premiären?!

2009-01-18 @ 18:51:46
URL: http://idakortochgott.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogg cili! :) JAG vill också!

2009-01-18 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0