Nr8 Ont i Halsen

Ont i halsen kan väl vara bland det värsta som finns!? Speciellt när det snöar ute och jag bara vill ut och leka i snön. Jag kan ju inte sitta inne en hel dom och kolla ut på det underbara vädret hur sjuk jag än är! Jag började med en kortis promenad, va helt slut efter det men kännde att jag inte riktigt nöjd med mitt fris-lufts-intag så jag böjade skotta uppfarten, vilket var ganska så onödigt för att det är snart lika mycke snö där igen men då fick jag ju vilketfall vara ute ett lite tag till :) Man får inte vara dum :)

Nu ska jag försöka snygga till min blogg lite (önska mig lycka till) Jag har ingen anning om hur jag ska gå till väga.Jag har kollat runt på en massa andras bloggar och dom har så himla mycke snygga saker och finesser, tex så man ser hur många som har besökt bloggen och sånt det tycker jag skulle vara jätte kul att ha men har inte en anning hur jag ska göra, någon som vet får ju gärna hjälpa mig :)

Sen ska jag nog faktist städa upp lite på Vs rum det ser faktist lite ut som ett bombnedslag och det har jag nog bara mig själv att skylla faktist lite jobbigt men inte så mycket att göra åt ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Joanna

www.designadinblogg.se - där finns all hjälp du behöver ;)

2009-01-19 @ 12:21:19
URL: http://Jooonie.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0