Nr9 Naglar o Hockey

Idag har jag äntligen fått fixa min naglar det var verkligen på tiden! Dina som gör mina naglar är nog best ivärlden på att fixa naglar och så är hon nog världens gulligaste också :) Så jag är väldigt väldigt nöjd :)


Efter det var jag och hälsade på morfar på lasarettet skulle inte vara där så länge men det blev 3h. Vi hade mycke att diskutere ;) Han får snart komma hem det är väldigt skönt. Han håller ju på att bli tokig för att han inte får ut och gå hans promenader ;)

Fortfarande ont ihalsen :/ missbrukar halstabletter. så det blir ingen boxning för min idag :( men hoppas jag repar min till i morgon så jag kan träna då :) Idag blir det nog en promenad i sakta gemak:)

sen blir det iväg till Carlsson arena och kolla när lilla viktor har match hoppas dom vinner det brukar de dock inte göra ;)

skrev ju tidigare att jag skulle försöka snygga till bloggen men det ser ni ju själva att det inte riktigt gått vägen för mig,men skam den som ger sig.. Jag har alltså inte gett upp, jag har bara lagt projektet på is ett liet tagtlls jag känner att jag och mitt tålamod spelar i samma serie igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0