Nr167 Toppen kväll!

Det var hur mysigt somhällst i går kväll! När jag kom till Löa så hade Anna och Fanny redang gjort iordning feta sallad tzatsiki och vi hade bara att packa ihop oss och åka ner till Båten. Vi åkte ut till en klippa där man sen såg hela solnedgången ;) Vi käkade och sen var det åka ring som gällde! Jäklr va roligt det är :D Vi var ute och lekte i vattnet till halv 11 utan att frysa nånting det va sjukt skönt :) Det kommet troligtvis lite bilder ikväll ;)

Imorse ställde jag och fanny klockan på 6 (Anna med men hon skulle iväg och jobba) så skulle vi upp och träna! Det blev en match i Tennis och sen lite styrka på det super skönt slipper man tänka på det när man kommer hem från jobbet ;)
Nu har jag bara en lite mellan landning här hemma innan jag åker till jobbet :)

Ha en bra dag :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vi va tpppenbra! Bra jobbat!! =)

2009-07-01 @ 14:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0