Nr168 Spring tur!

Jag har precis kommit hem från en spring tur i värmen! Det är så otroligt skönt när man väl är klar när man bara kan sätta sig på trappan ute i solen och känna hur duktig man är! ;) Men just nu sitter jag dock framför datrorn och känner hur duktig jag är ;) Det bara rinner svett ifrån mig :)

Igår hade jag och Viktor 16 månader! det är lite sjukt hur fort det verkligen har gått! Och Viktor mitt lilla gullefjun hade köpt en tröja som jag bara var helt säker på att jag skulle köpa förr eller senare för att jag är så sjuk kär i den! En korralröd luvtröja från peak <3 Tusen Tack Älskling!

Nu ska jag göra iordning en god frukost och sätta mig i solen och bara njuta och sen göra iordning mig för att sen åka iväg till jobbet :)

Ha en bra dag :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0