Nr170 Söndag!

oj nu var det ett tag sen ja skrev och det har faktist hänt en himla massa saker sen sist jag skrev! i fredags så var det jobb hela dagen fixade in för auktionen som var på lördagen jag bredde bland annat 100 ost/skink mackar plus att det var massa folk i butiken. När vi skulle bege oss hemmåt lev det världens oväder och typ halva våran tomt hemma har helt sönderblåst det hade tydligen gått en lite tromb rakt igenom vår trädgord och vidare!!

igår var det jobb hela dagen på auktionen men jag var mest i butiken! Det var hur kul somhällst, de uppskattade de till ca 1500 persoer där så det var ju hur kul somhällst!! 9 timmars jobb var det och full fark helatiden!
sen efter det var detbara att sätta sig i bilen direkt till Nora för att gå på noradagarna, först liteförfest hos jocke och sen vidare till nån i Nora och sen ut på torge där det bland annat var the poodls! Dockvar jag ganska så trött och kännde inte igen så många låtar så jag stog lite längre bak ;)

och kommer snart mamma och pappa hit till nora oc ska fika lite sen skulle jag tippa på att jag är rätt lätt vaggad ikväll ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: malinb

skapliga ovädret.. tåls att berättas fler ggr! :9

2009-07-05 @ 23:19:51
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0