Nr171 seeg

Imorse när klockan ringde skulle jag ha kunnat gjort ganska så mycket för att få ligga kvar i sängen precis hela dagen! Jag blev ju inte direkt piggare när jag gick och kollade ut och fick se hur otroligt grått det var ute. Men inte så mycket att göra måste ju til jobbet! och så tänkte jag lite på Viktor som gick upp 2 timmar tidigare än mig, då känndes det genast mycket bättre ;) Efter jobbet iväll ska jag på Födelsdegs kalas i kumla, Lena fyller år, Grattis :)

Annars så tror jag inte det händerså mycket mer denhär veckan förrens på lördag då är det 35 års kalas på Lilla Fäboda :) Men man ska aldrig säga aldrig det dyker säkert upp något trevligt under veckan här ;)

ha en bra dag :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0