Nr172 Gummistövlar!

Idag ska jag äntligen få använda mina sjukt snygga gummistövlar! Jag köpte dom innan midsommar för det skulle ju spöregna hela helgen, och vi skulle bo på camping så då tycket jag att det var en väldigt bra ide att införskaffa sig ett par snygga sövlar, och det gjorde jag. Men när vi väl kom dit så var det ju fint väder precis hela helgen så jag fick aldrig någon användning för dom (som tur va iförsig ;) Men nu är det regn och rusk här så då får jag pigga upp dagen med mina stövlar ;)

Igår var vi på kalas hos Lena som fyllde år, det var mat och tårta och kakaor så otroligt gott som det jämt är när man får mat och fik hos dom ;) jag är fortfarande mätt om man säger så :)

Idag är det som vanligt jobb och hoppas på att dagen går lika fort som den gjorde igår, för då bara sprag dagen förbi riktigt skönt var det :D

Ha en bra gad :D
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0