Nr173 Springtur!

Började dagen med en lite spring tur, det är ju lika skönt som alltid, förutom när man har en liten hund som heter Smilla och bara förstör ens springtur genom att jaga grannarnas katter! Ååå jäkla skithund är hon faktist ibland som typ idag! Men men nu är hon hemma igen och verker inte dugg bekymrad över att alla blänger och säger "Fyy" till henne :P

Jag har börjat få lite panik faktist! Malin berättade för mig att på Fredag börjar dom skicka ut (på mejl) till oss om man kommit in på skola eller inte!(så det är inte alla säkert att jag får nått svar denhär veckan det kan lika gärna dröja till nästa vecka) jag som trodde det var ganska så långt kvar men det var det ju tydligen inte :S så nu går jag runt och har lite halv panik för nått jag inte kan göra ett dugg åt :P Men så ringde mormor i morse och sa att dom hade börjat skickat ut det IDAG så nu blir det ju ännu mer jobbigt ;) men jag inte inte fått nått än vilket fall! men det är bara att hålla tummarna :)

Ikväll blir det troligtvis lite film häng med Anna o Lottis, trevligt det var väldigt länge sen nu faktist! :)

Ha en bra dag :) Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

jag är också jätte nervös! :S

2009-07-08 @ 11:08:38
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0