Nr176 Skola!

Igår kväll när jag precis skulle somna, jag var verkliegn jättetrött! Hade precis kommit över choken över att man skulle få renda på om man blivit antagen till skolan idag utan trodde nog att det skulle dröja till näste vecka! Då ringer telefonen och det är ingen annan än Malin B som ringde och berättade att svaren låg ute på Studera jag försökte vara cool och somna om och kolla resultatet idag, det gick inte så länge kanske 40 sek sen for jag upp ur sängen och ner till datorn och kollade!
Som väntat kom jag inte in på mitt första hands val i Karlstad och inte anda häller men jag kom in på sjuksköterska i Västerås! Precis när jag såg det var jag väl kanske inte så jättenöjd men när det väl fick sjunka in så kom jag fram till att det kommer nog bli jättebra :) Jag får ju plugga vilketfall det är det som är huvudsaken! :) Så nu kan jag ju faktist andas ut litegrann villket fall  :) sköönt :)

Ska snart göra iordning en god frukost och sätta mig gframför tvn, det är verkliegn en stort + med att börja lite senare om dagarna att man hinner njuta lite av morgonen <3

Ha en bra dag :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

Grattis! det kommer bli kalas bra:)

2009-07-11 @ 10:21:00
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0