Nr181 Motion!

Nu har jag faktist varit duktig igår kväll när jag kom hem gav jag mig ut och spran 5km i hettan ;) och nu i morse blev det en promenad på 5km, jag får min ryck är ducktig men tyvärr försvinner dessa ryck precis lite fort som de kom ;) Men får vara glad för det lila helt enklet :)

Idag kommer Viktor hit så då ska vi nog ut och plocka blåbär, jag har ätit upp alla som mamma plockade till tårtan hon skulle gör så jag måste plocka nya ;) men dom är ju så oemotstånligt goda ;)

Nu ska jag snart iväg till jobbte vi håller på och fixar iording för på månda nästa vecka då smäller det då börjar sommar rean 50% på alla sommarkläder och skor :D ska bli super kul :D

Ha en bra dag :D
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0