Nr183 I <3 Fashion Pack!

Det kan havarit det bästa jag sätt på väldigt länge! Fashion pcka var så sjukt bra! Det är rätt så sjukt att killar kan vara så snygga i klänningar ;) Man blev ju en anningens avensjuk på deras ben för dom var inte att leka med ;)
Men det var absolut inte sista gången jag var och kollade på dom :)
Det var några damer vi satt mittemot dom hade följt dem sen det startade och nästa sätt dom varje år ;) så ska jag också bil :P klart värd kväll :)
måste ju bara ge Gustav ett extra + så himla duktig, och så är det ju alltid roligt när man vet vem det är :)

nu har jag precis varit ute och gått en promenad och ska snart gör iårdning lite frukost och sen iväg till jobbet, ikväll bilr det bio som gäller :)

Ha en bra dag :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0