Nr189 Trevlig helg!

Japp även denna helg har var5t toppennice! :D Förförfesten börjades hos ida i frövi vi va ett helt gäng där som käkade spelade spel och umgicks, sen åkte vi buss in till linde til förfesten;) som var hos anna, dock var det bara tjejerna som åkte dit :)
Så vara vi där en stund och snackade skit och hade super trevligt, och sen gick vi vidare till Hotellet där det var fullt ös, som vanligt på parkfesterna! ;)
Så åkte vi taxi tillbaka till frövi så sov jag på soffan hos ida och olle :)

Sen idag så hade jag bjudit in mig själv på lunchs hos mormor och morfar, där jag fick supergod mat som alltid! och så började vi kolla på en massa gamla kort. så nu blev jag lite biten, och vill börja sätta in bilder i album det blir så mycket roligare och kolla på bilderna då! Så det hade jag tänkt att jag ska roa mi med nu hela kvällen :) så mysig så att få klippa och klistra litegrann :D

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0