Nr190 Taxfree och csn

Japp igår beställde vi taxfree det blev lite bör 2000:- så blev våran helt okej dyra resa dyr ;) men det får man väl lov att unna sig ibland för mig blev det bland annat två parfymer <3 ;)

Nu ska jag försöka söka studie bidrag/lån ioch det är ju en hel veten skap för att få ordning på det här.. och för attf å fullt lån så är det inte många slantar man får käna på ett ahlv år som jag troligtvis kommer överstiga väldigt snart :S lite knäppt kan man tycka.. Det ska nog gå att lösa på något sätt, hoppas jag!

Nu har jag precis varit ute och sprungit en sväng, det börjar faktist bli en vanan nu att jag är ute och springen i 39 min varje morgon! och det känns väldigt väldigt skönt måste jag säga! :)
Ska alldeles strax äta frukost och sen göra iordning mig för en dag på jobbet! :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

är jag för sent ute med parfymköp då kanske?;)



du är duktig cili! och en inspirationsklla då det gäller springning!

2009-07-27 @ 21:25:24
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0