Nr137 Lunch hos mormor <3

Idag är jag ledig och har hitentills inte gjort nått bara lehat i solen och bronza ;) och läöst bok har jag också gjort är på slutet av Sjöjunfrun, Av Camilla Läckberg, den är så fruktansvärt bra så det är svårt att slua men nu är det inte många sidor kvar så den är nog utläst till eftermiddan!

Min underbara mormor ringde precis och undrade om jag ville ha lite mat! ganska så dum fråga kan man tycka när man vet att mormor gör den godaste mat som finns! Så svaret på den frågan belv alltså Ja så nu ska jag åka dit och avnjuta en härlig Lunch ;)

En bra dag helt enkelt! :D Sen ikväll ska jag och Ida sitta båtvakt i Frövi! Det klänns lite som tillbaka till högstaidet när vi satt båtvakt har och varannar helg (kanske inte riktig så ofta med ändå ;). Det hela går ut på att man ska sitta upp hela natten och vakta båtarna som ligger där. Det betyder alltså massa gott att äta och en hel del bra filmer<3 sak bli mys pys :)

Cioa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0