Nr139 Trött!

Inatt satt alltså Jag Ida och Anna båt vakt i frövi hamn. Tanken är att man sa vara vaken hela natt en mendet var jag verkligen inte, men vi sov faktist i omgångar så det var alltid någon som var vaken. Dock blev det inte jätte mycket sömn så imorse när jag skulle till jobbet var jag sådär taggad faktist!

På jobbet var det ute dag och brännboll stod på schemat! Det spr regnade precis hela dagen och blåste kallt, jag packade ju mia saker igår när det var 32 grader varmt så jag tycket att tygskor var ett bra alltenativ, det tycket jag inte längre när jag hade varit u i ca 1 timme. Men jag hade ändå vääldigt tur jag råkade hitta mitt golfparaply i garget hemme igår och tänkta att där gör det ingen nytt utan la det i bilen, det räddade min dag utan tvekan!

Sen fick jag äntligen åka hem då hoppade jag in i duschen och det tog väl minst en kvart innan jag fick känseln tillbaka i fötterna, sen kröp ja ner under täcket och sov ett par timmar innan Viktor kom hem, när han kom hem så skulle vi baka morotskaka han fyller ju hela 20 år imorgon så ha skulle ha med det och bjuda på jobbet, hoppas den smakar bra bara! ;)

Nu ska jag slänga mig i tv soffan och inte gör nåt mer idag, imogon ska jag jobba på titt-in!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0