Nr141 Wallby

Idag ska jag jobba på Wallby :) ska bli kul! Igår va jag i linde och jobbade på titt in, det är faltist ganska så kul at jobba där också när man inte har varit där på ett tag, så det va me andar ord ganska å kul på jobbet igår också :)

Imorgon ska jag och mamma till strömsholm och kolla på tereng tävlingarna ska bli jätte mysigt. Vi ska göra iordning en god matsäck och hoppas på fint väder sen ska vi bara mysa och kolla på hästar hela dagen <3
Det har vi i familjen haf som tarditon så länge jag kan minnas att åka dit och kolla på dehär tävlingarna men nu var det faktist ett par år sen jag var där så det ska bli jätte kul :D

Ha en bra dag :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0