Nr143 Frisör ;)

Nu har jaag preis klippt Viktor, och det blev faktist väldigt bra så det är kanske frisör jag ska sattsa på ;)

Igår var jag och mamma i Strömsholm och kolade hästar, super mysigt var det dck var det lite kallt men vi hade mycket kläder på oss så det gick bra ändå faktist ;)
SEn var det hem och vända och sen hon till Ana där vi snodde ihop till Taco och kollade på Berg flyttar in och klassikern Sune sommar! Det är så rooligt med Sune sommar är at jag säker inte sätt den på säkert 5 år men lik förbannat kan jag alla rubriker och man skrattar lika mycket som första gången man såg den! Det kallar jag kvalitets film! ;)

Sen åkte jag hem och packade lite sen var det bara att åka in till stan och hämta viktor ;)

Idag är det 20 års kalas för Viktor som gäller :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0