Nr151 Jobba!

Idag har jag jobbat på Wallby hela dagen, det är ett väldigt nice jobb! Minst sagt faktist! Jag står och plockar upp massa fina saker mest hela dagarna i en superfin butik, jag bara går runt och njuter mest hela dagarna när jag är där. Dock är det alldeles för mycke godsaker där typ morotskaka som är fruktansvärt svår att stå emot ;)

Imorgon ska jag dit och öppna så Eva kan gå på sin dotters skol av slutning sen kommer hon och byter av mig så ska jag in och kolla på Kusin Gustav som tar studenen! Ska bli ruper kul, studenten är en sjukt stor dag i ens liv, eller vilketfall i mitt liv det är ett som är säkert!
Jag bara ryser av att tänka på det faktist helt sjukt ;)

Nu ska jag gå och hänga tvätt och sen ska jag ha lite fotvård ikväll ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0