Nr152 Student!

Igår var det student firade hela dagen!! Det började i Arboga där Gustav tog studenten, jag började nästan gråta när jag såg alla studenter springa runt och var så sjukt glada, det är faktist en mäktig känsla! Dock spöregnade det precis hela tiden när vi var ute och kollade på dom..så astudener va ju helt genomsuran när de hade åkt flak klart.. men dom visseligen lika glada för det ;) Sen åkte vi hem till Gustav skåla i champange och åt en massa god mat :)

Sen vara det bara snabbt hem och byta om så skulle jag möta upp Fanny i linde för lite förfest och sen ut på hotellet i linde! Hur kul somhällst var det! Men man kännde verkligen hur den här kvällen vra studenternas kväll ;)

Senare idag var det tänkt att jag ska kolla på alla studenterna som har balen idag och sen ska jag till Emily på klass fest hoppas att det inte regnar ikvöll för vi ska vara ute och grilla och så och då vill man ju ha fint fäder, eller vilket fall så det inte regna ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0