Nr155 Stor städar dag!

Idag är det stor städra dag som gäller! Ska börja med min gargerob som fortsätter jag med mitt rum och till sist blir det min lilla bil som också behövs städas! Så kul ska jag ha idag ;) Hoppas att det blir film häng med Anna, Ida och Lottis ikväll vilket fall :D

Igår vara vi på Student fika hos Malin, det var nog det värsat fikat jag varit på (alltså värsta på ett bra sätt) Det var väl typ 12 sorters kakor/bullar och sen en tårta på det herregud så gott! Skönt att ha malin på hemmaplan igan ;)

På torsdag drar vi till Smögen, det ska bli nice hoppas det inte spöregnar precis hele helgen eftersom vi ska bo i tält så känns det lite tyrevligare med solsken, men vi har ju aldrig haft tur med vädret på midsimmar så varför skulle vi ha det iår ;) Men åandar sidan så brukar det ju vara galet kul ändå så jag är inte så oroligt direkt ;)

Ha en bra dag :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0