Nr158 Dagen D!

Japp är det dagen D idag drar vi till Smögen och blir kvar där hela helgen :D Tyvärr ser det väl ut att bli ganska så tråkigt väder men det har det ju jämt varit när vi varit ner och firat midsommar dock ska vi ju bo i tält men det ordanr sig nog ;)
Det blir jag Ida och Viktor som åker ner  tillsammans runt 4 i eftermiddag precis när alla andar ska åka ner idag så det kommer nog inte gå så himla fort ner faktist ;) Men vi är ju tre som kan köra så det ska nog gå bra :D
Jag har inte riktigt börjat packat än men jag har ju faktist hela dagen på mig så det ska nog inte bli några problem :D

Nu ska jag nsart till wallby! Malin B ska dit och presentera sig för hon ska jobba där i sommar! Det kommer bli nice jag och malin ska med andra ord bli kolegor i sommar <3 :D

Ha en tervlig midsommar allesammans :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0