Nr160 Bra midsommar!

Midsommar spenderades alltså i Smögen på CampSmögen! Det var ju helt klart en upplevelse ;)
Det började väl inte så bra kan man väl säga bilen började krongla, oljelampan blinkade klockan var 20.30 och vi var i Uddevalla, vi skulle fylla på med olja men såg att det droppade ganska så mycket med olja så det bästa var nog att hitta en mekaniker som skulle kolla på det men hur många finns det som jobbar halv 9 torsdag innan midsmmar !? Inte så många men vi råkade få syn på Benjaminsons bilmekaniker(<3), så Ida gick och knackade på och frågade om man vra mekaninker, och det var han! Phuu! Dock hade han stängt verkstaden för helgen och även tagit några öl, men efter lite övertlaning så gick han med på att hjälpa oss!!
Det var nått med någon givare va det va som var fel så han bytte den och som tack fick han tre öl, en cider och 300 kr det tycket jag var väldigt snällt måste jag säga ;) Dock var det en givare som igentligen inte passade till Golfen men det gick ändå, men då trodde golfen att det var slut på olja fast det inte var det så den pep hela tiden! Lite irriterande om man säger så men vi kom både till smögen och hem igen och det ska vi nog vara väldigt glad över!!

sen när vi väl kom fram så var det redan full fart på campingen! Fulla och glada var typ alla så det var bara att packa ur bilen och korka upp dock var jag så trött så det blev inte så mycket drag den kvällen. Jag sov typ inte nångting första natten det var svin kallt och det var ett väldans liv utanför tältet det är inte direkt väl ljudisolerat ;) Men sen på självaste midsommarafton var det drag från morgon till kväll! Anna och Lottis kom och hälsade på vilket var riktigt riktigt kul :D Det var lite vollyboll, frisbee, lacross och även lite rullstolsåkning! Och en massa sång prat och skratt ;) Det finns väl massor av bilden men dom kommer ut på facebook förr eller senare ;) På lördagen var det strålande som och vi åkte in till smögen och smögenbryggan och gick runt och kollade lite och käkade sen var det till baka till campingen, dock blev det en lite lugnare kväll :) Men hur mysigt som helst var det verkligen!
Så himla sköt gäng har skrattat mig igenom hela helgen <3<3

Idag började sommarjobbet på riktigt så nu ska jag jobba i 6 veckor och efter det hoppas jag att jag vet om jag kommer in på någon skola så jag ska börja kanske leta boende och så ;)

Nu ska jag slänga mig i tvsoffan och slappa lite :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0