Nr161 Jobb!

Det är så himla typiskt precis samma dag som jag börjar jobba så börjar såklart det fina vädert också! Det är ju så sjukt typisk men ändå så himla självklart med min vanliga otur :S men som tur är börjar ja ju inte förrens vid halv 11 om dagarna så jag hinner ju faktisty vara ute lite i solen på morgonen och tur är väl det annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till ;) Plus att jag kan sitta ute och käka lunch så ag får lite sol vilket fall :)

Idag på jobbet var det full fart super kul med mycket folk :D imrogon börjar Malin jobba Weei! det kommer bli så bra :D
Nu ska jag nog käka lite och sen ut och springa en sväng om jag orkar, jag berhöver verkligen göra! Men ibland (tyvärr väligt ofta) är jag för lat för att göra det men var ute i går och sprang och i morse tog jag en promenad! alltid något :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0