Nr162 Hällarna!

Igår var det först jobb hela dagen sen var det direkt till mormor och morfar där vi skulle fira lillkusin som fyllde 7, men när jag kom dit hade inte riktigt jubelarien kommit än så då vara det bara att sätta sig i solen och vänta lite ;) Det var riktigt riktigt varmt igår och sen skulle jag grilla på det, det blev ju inte direkt svalare ;) men det vra kul att träffa våra små kusiner från skåneland :)

Idag är det som vanlig jobb hela dagen och sen ikväll dra jag och malin B direkt ut till AnnaPs stuga i hällarna där vi ska Bad! (jag har inte badat ut i år än så det är verkliegn på tiden!) sen ska vi grilla och mysa lite ska bli toppen det är hu länge sen somhällst jag var i Hällarna nu ;)

Ha en bra dag allesammans :)

Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0