Nr164 Parkfesten!

Igår var det först softa i solen hela förmiddagen och sen var det först tjejfest hos Fanny med vollyboll badning i ån och grillning! hur mysigt somhällst super söta och trevliga tjejar hade så himla trevligt :D Sen drog vi in till Lindesberg där årets förta parkfest gick av stapeln och då måste man ju självklart närvara ;) Alltid lika tervligt att komma dit man får sen en masa mniskor mna inte sätt på länge!
hela kvällen får helt kart MVG!


Vollyboll var väl kanske inte våran starkaste sidan hos någon av oss ;)



Ida o Malin var kvällens grillmästare!
!




Hungriga efter hård match i vollyboll! ;)


Idag vakande jag och såg att det var strålande väder även idag. Underbart. Jag fick bokstavligen dra upp Viktor för att käka frukost och sen ner till sjön och tog ett morgon dopp! Det är verkligen lyx när man bara han gå till sjön på två minuter och doppa sig <3 Sen har jag legat ute i solen och hoppas på att få lite färg, vet inte riktigt hur det blev med det men lite ska färg ska jag nog allt få :D

och nu ska jag bara mysa ner i sängen och slå på något bra på tven <3 dethär har varit precis som en söndag ska vara mee  like!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0