Nr166 Löa!

Idag på dan är det som vanligt jobb på Wallby men direkt efter jobbet drara jag halv vägs till Sälen, närmare bestämt Löa och hälsar på Fanny, det kommer nog bli lite åka ring och en massa gott att äta ;) ska bli så mysigt så :D

Igår var det sjukt vramt så efter vi slutat jobbet jag och Malin drog vi till kanalen som liger jättenära jobbet och tog oss ett dopp! det var så himla skönt, det är lite lyx det också att kunna bada klockan 6 på kvällen. Som Malin sa "Det här är verkligen sommar" och jag kan vara hålla med henna <3

igår åt jag även mina sörsta smultron godomligt goda! G'äller att äta upp dom innan Nellie (hunden) får syn på dom flö då äter hon upp allihoppa, det är nämligen en av hennes specialliter, dom sitter på så bra höjd för henna så det bara är att gå och ta ;)

Ha en bra dag :)

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0